четвер, 1 лютого 2018 р.

УПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

В статті обґрунтовується актуальність використання сучасних інтерактивних  технологій як на уроках в школі, так і в самому житті людини.
В наш час, освіта – одна з найважливіших сфер людської діяльності та визначальний фактор розвитку людства. Це зумовлює необхідність упровадження в освітню практику новітніх технологій, які передбачають навчання, виховання, формування навичок наукової роботи й управління, які основані на модернізації дидактичної системи.  У сучасному світі освіта є соціальною і духовною опорою життєдіяльності людей. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення, оскільки в умовах сьогодення воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Спостерігаючи за навчальним процесом видно, що сьогодні суб’єктність учня не  реалізується належною мірою. Учень виступає в ролі  «об’єкта» навчання. Учні, як правило не спілкуються між собою і не виконують творчих завдань. Діти не завжди вміють самостійно набувати знання, застосувати їх на практиці, працювати в групах, у тому числі за допомогою сучасних нових технологій.
Реалії сьогоднішнього дня вимагають нових підходів до організації навчального процесу в школі, зокрема проведення уроку. Як побудувати сучасний урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював учнів знаннями та вміннями, а й викликав би у дітей щирий інтерес, природню зацікавленість, формував би їхню творчу свідомість? У сучасній освіті актуальним є питання оновлення навчально-виховного процесу, який будується відповідно до потреб особистості та індивідуальних можливостей дітей, зростання їх самостійності та творчої активності. Необхідно організувати навчання відповідно до здібностей дитини, її здатності до навчання і таланту. Сучасні інноваційні  методики відкривають широкий простір для творчого пошуку вчителя. Інноваційні технології навчання допомагають забезпечити навчальний процес прийомами й методами, що сприяють покращенню розумової діяльності учнів, допомагають підвищити ефективність уроку.
Тема моєї роботи «Упровадження в освітню практику новітніх технологій». Реалізація однієї із провідних ідей школи, в якій я працюю, розвиток творчого потенціалу педагогів шляхом упровадження інноваційних технологій дозволяє організувати навчальну діяльність школяра на творчому рівні. Це дозволяє створити умови для розуміння дитиною досліджуваних питань, для гармонійних відносин вчителя і учня, дітей один з одним, забезпечує ситуацію успіху. Це в свою чергу дає можливість вчителю підвищувати свій професійний рівень, відшукувати нові методи і форми організації уроку. В умовах сучасної школи, коли центром освітньої діяльності є дитина, а головним завданням кожного вчителя – формування всебічно розвинутої гармонічної особистості, все більш актуальним стає застосування сучасних технологій навчання, що враховують індивідуальність кожного учня. Використання комп’ютерної техніки робить урок цікавим і сучасним. У зв’язку із цим моя мета не лише передати учням окреслену програмами та підручниками систему знань, а й підготувати їх до повноцінної плідної життєдіяльності в сучасному суспільстві.
Отже, своїм найголовнішим завданням вбачаю створення умов для розвитку комплексу рис, які забезпечують інформаційно-комунікаційну компетентність та соціальну мобільність випускника, здатного орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнічного суспільства.
Література.
1.      Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
2.     Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Наук.-метод. посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К.: АСК., 2006. – 192 с.

3.     Баханов К. О. Організація особистісно-орієнтованого навчання: Порадник молодого вчителя. Посібник. / КО. Баханов. — X.: Вид. група "Основа", 2008. — 159с.

Поділитись в соцмережах

Facebook TwitterGoogle+ Vkontakte
Рекомендуем × +
УПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
4/ 5
Oleh

2 Комент.

Залишити коментар.
Залишити коментар.
avatar
Постолюк Петро Іванович
6 лютого 2018 р. о 11:53

Важко не погодитись з думкою Ганни Олександрівни про необхідність застосування сучасним вчителем новітніх освітніх технологій. Змінилося життя, змінилося суспільство, учні та учителі. Головною проблемою сучасної школи якраз і стало відставання методичного арсеналу від нових реалій. Вихід один - шукати, творити, апробовувати, застосовувати інновації. А ще - чітко визначитись з метою навчання сучасного школяра, адже вона теж змінюється.

Reply
avatar
omieuden
4 березня 2022 р. о 12:37

The Ultimate Guide to Casino Gambling - Dr.MCD
› casino-gambling 인천광역 출장샵 › the-ultimate-guide-to-casino › casino-gambling › the-ultimate-guide-to-casino It's a 남양주 출장샵 game you play as a banker or player, and 부산광역 출장샵 as the player you are trying to 하남 출장마사지 win is your chance at the 제천 출장샵 jackpot! There is nothing more satisfying to make that a real

Reply