Частково погоджуюся в Вами Маріє Іванівно. Зміни перш за все треба починати із себе. Коли в кожного буде відповідальне ставлення до виконуваної роботи, тоді буде результат. Не потрібно чекати, що хтось принесе зміни, їх потрібно робити самому. Ніхто не навчить вчителів, як робити, коли він сам не зрозуміє і не захоче. Від чекання змін нічого не станеться. Потрібно діяти. Шукати шляхи і можливості вже зараз.
Будемо сподіватися, що зміни в освіті справді зроблять українську школу успішною.Починати треба,в першу чергу, з себе і вести за собою колектив.Тільки успішний учитель здатен сьогодні впроваджувати зміни.Дякую Вам за бажання і вміння працювати у НУШ
Будемо сподіватися, що зміни в освіті справді зроблять українську школу успішною.Починати треба,в першу чергу, з себе і вести за собою колектив.Тільки успішний учитель здатен сьогодні впроваджувати зміни.Дякую Вам за бажання і вміння працювати у НУШ
Реформування освіти передбачає перш за все модернізацію змісту освіти, тобто створення нових стандартів середньої освіти, які будуть ґрунтуватися на компетентнісному та особистісно орієнтованому підходах до навчання. А забезпечити такі зміни може тільки творчий вчитель. Тому бажаю всім педагогам успіхів у роботі.
Результат навчання повинен забезпечити кожен учитель зі свого предмета на кожному уроці, плануючи навчальний процес – не тільки як процес засвоєння знань, оволодіння вміннями й навичками, але й процес формування компетентностей кожного учня, виховання його особистості, розвитку його суспільно-соціальної й творчої активності. Вплив особистості вчителя на формування життєвої компетентності учнів особливий. Тому учитель повинен ефективно працювати, професійно вдосконалюватися та творчо зростати, адже педагог не тільки той, хто все життя вчить, а й той, хто все життя вчиться.
Питання,які Ви порушили у своїй статті, дійсно стосуються усіх, хто працює в освіті.Адже настав час для кожного педагога переосмислити власні пріоритети, можливо, переставити акценти у своїй роботі. Я згідна з тим , що вчителю, який "доношує"стару систему освіти важко стати агентом змін нової. Важко, але необхідно. У статті висловлено впевненість ,що НУШ отримає нового вчителя. "Головне зацікавлення вчителів і директорів навчальних закладів у розвитку" Додам, дієвого зацікавлення (тобто, не на словах, а на ділі) Бажаю Вам і усім, кому "болять " проблеми школи, наполегливості і стійкості у її розбудові.
6 Комент.
Залишити коментар.Частково погоджуюся в Вами Маріє Іванівно. Зміни перш за все треба починати із себе. Коли в кожного буде відповідальне ставлення до виконуваної роботи, тоді буде результат. Не потрібно чекати, що хтось принесе зміни, їх потрібно робити самому. Ніхто не навчить вчителів, як робити, коли він сам не зрозуміє і не захоче. Від чекання змін нічого не станеться. Потрібно діяти. Шукати шляхи і можливості вже зараз.
ReplyБудемо сподіватися, що зміни в освіті справді зроблять українську школу успішною.Починати треба,в першу чергу, з себе і вести за собою колектив.Тільки успішний учитель здатен сьогодні впроваджувати зміни.Дякую Вам за бажання і вміння працювати у НУШ
ReplyБудемо сподіватися, що зміни в освіті справді зроблять українську школу успішною.Починати треба,в першу чергу, з себе і вести за собою колектив.Тільки успішний учитель здатен сьогодні впроваджувати зміни.Дякую Вам за бажання і вміння працювати у НУШ
ReplyРеформування освіти передбачає перш за все модернізацію змісту освіти, тобто створення нових стандартів середньої освіти, які будуть ґрунтуватися на компетентнісному та особистісно орієнтованому підходах до навчання. А забезпечити такі зміни може тільки творчий вчитель. Тому бажаю всім педагогам успіхів у роботі.
ReplyРезультат навчання повинен забезпечити кожен учитель зі свого предмета на кожному уроці, плануючи навчальний процес – не тільки як процес засвоєння знань, оволодіння вміннями й навичками, але й процес формування компетентностей кожного учня, виховання його особистості, розвитку його суспільно-соціальної й творчої активності. Вплив особистості вчителя на формування життєвої компетентності учнів особливий. Тому учитель повинен ефективно працювати, професійно вдосконалюватися та творчо зростати, адже педагог не тільки той, хто все життя вчить, а й той, хто все життя вчиться.
ReplyПитання,які Ви порушили у своїй статті, дійсно стосуються усіх, хто працює в освіті.Адже настав час для кожного педагога переосмислити власні пріоритети, можливо, переставити акценти у своїй роботі. Я згідна з тим , що вчителю, який "доношує"стару систему освіти важко стати агентом змін нової. Важко, але необхідно. У статті висловлено впевненість ,що НУШ отримає нового вчителя. "Головне зацікавлення вчителів і директорів навчальних закладів у розвитку" Додам, дієвого зацікавлення (тобто, не на словах, а на ділі)
ReplyБажаю Вам і усім, кому "болять " проблеми школи, наполегливості і стійкості у її розбудові.