Lapbooking – процес виготовлення лепбуку як форми організації навчального матеріалу, явище нове, але вже набуло популярності та широко використовується у всьому світі: від Америки до Європи.
читати далі >>>
Лепбук як новітній спосіб систематизації навчальної інформації
4/
5
Oleh
Unknown
10 Комент.
Залишити коментар.Я за новації. Лепбук, як на мене, цікавий вид роботи тим, що інформацію можна брати із Інтернету і не лише, а от виконувати-узагальнювати і презентувати можна і не обов'язково на комп'ютері, а будь -якими техніками представляти результати роботи над проектом...Тому що в нашій сільській школі не завжди можна покладатися на комп'ютерні технології: то програми "зависають", то інтернет погано працює, то світло вимкнеться (у самий відповідальний момент), то взагалі не всі ще забезпечені будь-якими гаджетами, але це вже тема матеріального забезпечення освіти...А от лепбук - одна з цікавих форм роботи над нашими проектами.
ReplyМатеріал дуже цікавий.Використовувати можна на будь-якому уроці, як підсумок вивченої теми і не тільки...Це і гра, і творчість дітей, і систематизація знань, розвиток здібностей і просто вид спільної діяльності вчителя, дитини, батьків. Має також велике різностороннє виховне значення.Не буду перераховувати всі напрямки виховання, які задіяні.
ReplyНайважливіше, колеги, те, що учень самостійно систематизує навчальну інформацію. Лепбук - це учнівська творчість. Учителю ж потрібно скерувати діяльність учнів на правильний підбір матеріалу.
ReplyНайважливіше, колеги, те, що учень самостійно систематизує навчальну інформацію. Лепбук - це учнівська творчість. Учителю ж потрібно скерувати діяльність учнів на правильний підбір матеріалу.
ReplyПереконаний, що лепбукінг- цікава, продуктивна, захоплива форма роботи для учнів різного віку, що має прижитися в новій українській школі. Схоже, що це той випадок, коли все геніальне - просте. Спробую сам і пропагуватиму колегам. Матеріал, підготовлений Наталією Василівною, демонструє , що світова педагогіка має у своєму арсеналі багато ефективних форм, методик, технологій, засобів, які може використовувати й пересічний український педагог.
ReplyЦікава інновація.
ReplyВелике задоволення - працювати із талановитими дітьми. Та не всі такі. Тому безмежну радість відчуваєш, коли бачиш сяючі очі учня, який зумів створити щось самостійно. Добре, що лепбук підходить як для групової роботи, так і для індивідуальної. Із задоволення підхоплю цю форму організації освітньої діяльності. Думаю, що моїм учням сподобається.
Вихователь ДНЗ №3 Микитюк Т.О. З технологією лепбук я вперше познайомилася на курсах післядипломної освіти. Гадаю, що її можна використовувати в роботі зі старшими дошкільниками. Наша малеча важко сприймає інформацію на слух, особливо, коли її багато, а тут "наколінна" книжка - яскрава, з картинками, кишеньками, картками. До того ще й створена разом - дорослими і дітьми. І що важливо: для створення лепбука все є під руками. Обов*язково спробую.
ReplyЛеппбук-нескадна, але цікава для дітей форма роботи, яку варто активно використовувати.
ReplyЛепбук – це універсальний засіб навчання, який можна використовувати як у школах, так і у дитячих садочках.
ReplyЯк зазначила вихователь ДНЗ №3 Микитюк Т.О. дітям важко сприймати інформацію на слух, тому використання у ДНЗ лепбуків для узагальнення і закріплення знань з будь-якої теми – чудовий варіант. Ми разом зі своїми вихованцями обов’язково спробуємо створити лепбук.
Дякую автору статті за цікаву і корисну інформацію!
Наталія Василівна, я вважаю Вас "піонером інновацій". Не так давно Ви запропонували нам "перевернуте навчання".Сьогодні, це -лепбук, як новітній спосіб систематизації навчальної інформації.Такий вид роботи не складний,але багатофуцнкціональний, допоможе нам досягти основного принципу сучасної школи - "навчити дітей вчитися".Створити лепбук самостійно, враховуючи поради вчителя та використовуючи різні посібники, зможуть учні середньої та старшої школи, разом з батьками створять учні початкової школи, а в дитячому садочку її осилять малюки разом з вихователями. На мою думку, робота над створенням лепбука асоціюється зі створенням ментальних карт, а тому така цікава форма роботи підходить для сільських шкіл, у яких великі проблеми з інтернетом. Дякую! Я,особисто, за новації.Думаю,що цю форму роботи підтримає мій педагогічний колектив.
Reply